İzmir Zirkonyum Diş Kaplama Nedir ?

İzmir zirkonyum diş kaplama, doğal diş yapısına en yakın olan ve doku uyumu sebebiyle diş estetiği alanında en çok kullanılan kaplamalardan biri olan zirkonyumun dişlere uygulanma tedavisidir.

zirkonyum diş kaplama

İzmir Zirkonyum Diş

Diş Kaplama tedavilerinde en çok tercih edilen yöntem olmasının sebebi, doğal dişe en yakın estetik görüntüyü vermesinden ve sağlamlığı dolayısıyla da uzun ömürlü olmasındandır.

Diş kaplama türleri metal destekli veya metal desteksiz olarak ikiye ayrılır. Fakat günümüzde metal destekli kaplama tedavileri yerine daha estetik görünüme sahip zirkonyum diş kaplama tedavisi tercih edilmektedir.

Zirkonyum kaplamalar güçlü yapıları ve sağlamlığı nedeniyle hem arka dişlerde kullanılmakta hem de ön dişlere kattığı estetik görüntü nedeniyle en çok önerilen diş kaplama tedavisidir.

Zirkonyum dişler, çiğneme ve koparma gibi fonksiyonlarını sağlıklı ve doğal dişler kadar iyi yapabilirler. Çünkü dayanıklı ve sağlam yapıları vardır.

Ağız ve diş sağlığı bakımına gerekli özen gösterildiği taktirde çok uzun yıllar boyunca sağlam bir şekilde kullanılabilmektedirler.

zirkonyum kaplama fiyatları

Zirkonyum dişler, Porselen dişlere nazaran diş eti ile daha estetik bir uyum içerisinde olduğu için hekimler tarafından daha çok tavsiye edilmektedir.

Kişinin estetik görünümünün en büyük tamamlayıcı unsurlarından biri olan diş estetiği, izmir zirkonyum kaplama tedavisi ile farklı bir boyuta taşınmıştır.

Sahip olduğu estetik görünüm ile zirkonyum, dişlerimizdeki kötü görüntünün restore edilmesini ve tüm olumsuz görünüş kaygılarının ortadan kalkmasını sağlar.

Zirkonyum diş kaplamasının hayata sağladığı kolaylık ve yaşam kalitesine katkısı yıllar geçtikçe ve deneyimledikçe anlaşıldı ki diş kaplama ürünleri içinde en tercih edileni ve önerileni olmuştur.

Hastaların yüz ve dişlerinde yaşanan olumlu değişimin hayatlarına da olumlu katkısı çok büyüktür.

zirkonyum diş fiyatları izmir

Zirkonyum Tedavisi Hangi Durumlarda Kullanılır?

• İlaç ve bazı yapısal nedenlerle renklenme oluşmuş ve beyazlatma ile giderilemeyen dişler için tedavi düşünülebilir.
  • Dişleri bazı nedenlerden dolayı kırılmış ve kesilmiş olan bireylerde düşünülebilir.
  • Ayrık ve çapraşık dişler, ortodonti tedavisi yerine zirkonyum kaplama ile düzgün gösterilmek istendiğinde,
  • Ağzında kuron kaplama olan kişiler ve metal işlem görmüş köprü dişe sahip olanlarda ,
  • Renk değişimine uğramış dolguların restorasyonunda,
  • Dolgu ve Kanal Tedavileri ile kurtarılması mümkün olmayan dişlere sahip hastalara zirkonyum diş tedavisi yapılmaktadır.

İzmir Zirkonyum Diş Kaplama Tedavisi Süreci Nasıldır ?

Öncelikle, hafif da ağrı olabilme ihtimaline karşın dişlerin olduğu bölge çevresi lokal anestezi ile uyuşturulur.

Kaplama tedavisi uygulanacak dişler hafif kesim ile küçültülür.

Dişler kesilip ölçü alındıktan hemen sonra geçici diş hemen hazırlanır ve geçici olarak yapıştırılır.

Kesilmeyen dişler referans alınarak zirkonyum diş için renk seçimi yapılır.

Bir hafta içerisinde zirkonyum dişleriniz gelir ve gelen kaplama dişiniz çoğunlukla geçici olarak yapıştırılır. Kalıcı olarak yapıştırılmaması, müdahale edilmesi gereken bir husus oluşma ihtimaline karşıdır.

Zirkonyum dişlerinizin kullanımında rahatsızlık belirtisi yok ise en geç 1 hafta sonra dişler daimi olarak yapıştırılır.

zirkonyum gülüş tasarımı

Zirkonyum Dişler Zamanla Renk Değiştirir mi ?

Zirkonyum, ışığı geçirgenlik özelliği ve doğal dişlerde ve diş etleriyle kusursuz bir uyum sağlar. Zirkonyum dişlerde renk değişimi olmaz. Kullanılan malzemelerin kalitesi ve tedavinin uygulanma şekli önemli rol oynar.

Yanlış planlanan bir zirkonyum tedavisi veya kullanılacak malzemelerin kalitesiz olması, ileride dişlerin sararması hatta diş etlerinde morarma gibi problemler doğurabilir. Doğru tedavi ile uzun yıllar kullanabileceğiniz sorunsuz zirkonyum dişlere sahip olabilirsiniz.

Zirkonyum Diş Kaplama Zararlı mı ?

Zirkonyum diş tedavisinin hiçbir zararı yoktur. Aksine, metal alerjisi olanlar için rahatlıkla tavsiye edilebilir.

İçerisinde metal destekli madde içermediği halde sağlamlığı sebebiyle uzun yıllar rahatça kullanılabilir.

Diş eti sağlığı açısından da herhangi bir olumsuz durum söz konusu değildir.

Zirkonyum dişler, sıcak ve soğuk hassasiyetinin sebep olduğu diş sızlamasını kişiye hissettirmezler.

İzmir Zirkonyum Diş Fiyatları Nedir ?

İzmir Zirkonyum Diş Fiyatları hakkında en güncel bilgiyi hekiminiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

Tedavi ücreti, kişiye kaç adet zirkonyum diş uygulanacağı dışında, ağız içinde veya dişlerde zirkonyum kaplamayı engelleyen bir problemin varlığının tedavi edilmesinin maliyeti sebebiyle de değişkenlik gösterebilir.

En net bilgiye, klinikte size uygulanacak en uygun tedavi seçeneğini hekiminiz ile birlikte belirleyerek sahip olabilirsiniz.