İMPLANT TEDAVİSİ NEDİR ?

Tek diş veya birden fazla diş eksikliğinde implant yerleştirmek için yeterli sayıda kemik varsa ve hekiminiz tavsiye ediyorsa, sağlıklı bireylere izmir implant tedavisi uygulanabilir.

implant tedavisi izmir

İzmir implant tavsiye

HER KİŞİYE İMPLANT UYGULANABİLİR Mİ ?

Çene kemiği, implant vidalarını kabul edecek genişlikte ve yükseklikte olduktan sonra hasta tedavi için düşünülebilir. İmplant tedavisine uygunluk için en önemli faktör çene kemiği yapısıdır. Bu sebeple tedavi öncesi ağız-çene filmi istenmesi önemlidir.

Sağlıklı bir insan için tedavide üst yaş sınırı yoktur. Ancak kemik gelişimi tamamlanmamış kişilere uygulanması tercih edilmeyebilir.

İMPLANT UYGULAMASINDA ACI DUYAR MIYIM ?

Tedavi sırasında operasyon yapılacak bölgenin civarı uyuşturulacağı için bir ağrı hissedilmez. Cerrahi işlem sonrası bölgedeki anestezi etkisi geçtiğinde, diş çekimi sonrası oluşan ağrıya benzer basit bir ağrı oluşabilir.

Operasyon bitimindeki ilk akşam hissedilen bu ağrılar, ağrı kesiciler ile kolaylıkla giderilebilir.

İMPLANT TEDAVİSİ NE ZAMAN TERCİH EDİLMELİDİR ?

• Alt çenesindeki dişlerin tamamını kaybetmiş ve protezli hastalar
  • Üst çenedeki tüm dişlerini kaybetmiş ve protezi olan hastalar
  • Alt ya da Üst çenede kısmi diş kaybı olan hastalar
  • Tek bir dişini kaybetmiş hastalar

İMPLANTIN AVANTAJLARI NELERDİR ?

• Daha estetik bir görünüm katar.
  • Daha iyi çiğneyebilme avantajı sağlar.
  • Her şeyi yiyebilme ve çiğneyebilmeye bağlı sağlıklı ve dengeli beslenme. Dolayısıyla konforlu bir hayat.
izmir implant tavsiye diş hekimi

İMPLANT TEDAVİSİ SÜRESİ NE KADARDIR ?

Tedavilerin günümüzde 10 dakika içerisinde yapılması mümkün olabiliyor. Diş ve Kemik yapınıza göre tedavi süresi değişkenlik gösterebiliyor.

İlk operasyondan sonraki 2 ay içinde tedavi tamamlanabiliyor. Tamamlanana kadar geçen sürede estetik görünümlü geçici protezlerle günlük hayatınıza sorunsuz şekilde devam edebiliyorsunuz.

İmplant Tedavisi Hakkında Sıkça Sorulan Sorular ile ilgili yazımızdan da bilgi edinebilirsiniz.

İMPLANTLARIN KULLANIM ÖMRÜ NE KADARDIR ?

İmplantın bakımı, kullanım ömrünü belirleyecek en önemli faktördür. Doğru ağız ve diş sağlığı bakımı ile kırk yıla kadar sorunsuz kullanım olduğu görülmüştür.

Gerekli diş bakımları gerçekleştirilirse, implant dişler ömür boyu sorunsuz kullanılabilirler. Olumlu ve olumsuz etkenleri diş hekiminizden öğrenebilirsiniz.

İMPLANTLARIN TEMİZLİĞİ ÖNEMLİ MİDİR ?

Evet. İmplantların temizliği en az kendi ağız ve diş temizliğimiz kadar önemlidir. Hatta kendi dişlerimizden bile önemli saymak, bir ömür sorunsuz kullanımı sağlar.

İMPLANTLARI VÜCUDUN KABUL ETMEMESİ İHTİMALİ VAR MIDIR ?

İmplantlar herhangi bir yan etkisi olmayan maddelerden yapılmıştır ve vücudumuzda herhangi bir organizmaya ait bir parça değillerdir. Vücut ile uyumlu titanyum malzemeden yapılmaktadırlar.

Doğal olarak, organ naklinde olan bir riskler gibi vücudun reddetmesi gibi bir durum söz konusu değildir. Gönül rahatlığıyla yaptırılabilir.

DAMAK-PROTEZ KULLANAN KİŞİLER İMPLANT YAPTIRABİLİR Mİ ?

Evet. Hareketli protez dediğimiz tak çıkar damak protezlerinden kurtulmak isteyen hastalar kemik yapıları müsait ise implant tedavisi tercih ederek protezlerinden kurtulabilirler.

İMPLANT DİŞ TEDAVİSİ PAHALI MIDIR ?

Bu tedavinin maliyeti, sahip olunacak problemsiz dişin bir ömür boyu rahat kullanımı dolayısıyla rahatlıkla kabul edilecek seviyelerdedir. Bu sebeple pahalı bir tedavi sayılamaz.

Estetik diş uygulamalarında bile tercih edilen seçenekler arasında implant dişler başı çekmektedirler.

İzmir İmplant Fiyatları Nedir ?

İzmir implant fiyatları, kullanılacak implantın yerli veya yabancı tercih edilmesi dolayısıyla farklılık gösterir. Kaç adet yapılacağı da fiyatlandırma politikasında değişiklik sağlayabilir. En güncel izmir implant tedavisi fiyatları için hekiminiz ile iletişime geçebilirsiniz.